Смърт

Смърт
08-03-2015г.
61
Ангел Джамбазки

Какво заслужава „гражданинът“, който напада и убива с брадва, в гръб, само, мъничко, чупливо момиче? „Гражданин“ с богата криминална история, множество присъди и тежки криминални прояви, между които и предишно нападение над младо момиче. „Гражданин“, който убива с брадва, докато чака влака.

Какво заслужават „гражданите“, които убиват с ритници и юмруци възрастен мъж, направил им забележка, че се държат грубо, цинично и нападателно към непознати жени?

Какво заслужават други „граждани“, които режат и мъчат двойка старци с моторна резачка, за да им откраднат 5 лева?

Какво заслужават трети „граждани“, удушили самотна възрастна жена, която ги е наела да и „поправят“ улуците? И впоследствие - избили с отвертка златната и коронка?

Какво заслужава „проекто-гражданинът“, изнасилил дете в училищна тоалетна, в компанията и вероятно одобрителните възгласи на съплеменниците си?

Какво заслужават „проекто-гражданите“, нападнали с тръби и железа младо момче, в училищен двор, защото носи фланелки с лицата на Ботев и Левски?

Какво обединява горните случаи?

Първо, че извършителите им не са „граждани“ и никога няма да бъдат. Може би родителите им биха, при други обстоятелства, но тези не са. И няма да бъдат.

Че извършителите са рецидивисти, с дълга биография, с много осъдителни присъди. Без шанс, без желание, без намерение да  се „поправят“ и „интегрират“ в обществото. Без трудови навици, без уважение към обществото, без идея за „законност“, без уважение към собствеността и неприкосновеността на личността. Че принадлежат на една определена етническа група в българското общество. Че нападат предимно възрастни и трудно подвижни хора, момичета или жени. Че извършват убийствата с изключителна жестокост, по особено мъчителен за жертвите начин.

Тълпа от поне осемдесет „гражданина“ беше необходима, за да убие Боби Райнов. Повече от седемдесет „граждани“ се събраха, за да убият Георги Рогачев. И в двата случая, вилнееща тълпа, въоръжена с кирки, брадви, лопати, мотики и прочее.

Че са ведомствени и подзащитни на хелзинкски и прочее „правозащитни“ организации и фондации. Които ви обясняват, че тези „граждани“ имат правото да правят това, което правят и вие сте виновни, защото ги дискриминирате.

Мислите ли, че някой от горните извършители, ще се поправи след поредна условна или няколко месечна присъда?

Че ще се сепне, ще се плесне по челото и ще съжали искрено за стореното от него? Че ще татуира на задника си логото и имената на „защитните“ комитети и лидерите им, за да им пляска, докато върви? Че ще стане доброволец и ще изкупи вината си като замине доброволец в борбата срещу ебола и глада в Африка?

Аз не мисля. Зная, че няма да се случи.

Та на въпроса – какво заслужават извършителите на горните деяние и хилядите подобни на тях? Ако пишех този текст емоционално, вероятно бих написал следното:

Този, който убива с брадва, в гръб, беззащитно момиче, заслужава да усети и види резултата от удар с брадва, върху ръката, с която е държал своята брадва. Преди да чуе звука, който се получава, когато брадвата се забие в носа, ушите, челюстта  и накрая в тила му. Многократно.

Този, който се забавлява като мъчи с моторен трион беззащитни старци, вероятно живели достойно и почтено живота си, за да им открадне петте лева, заслужава да чуе, види и помирише, какво се случва, когато зъбите на моторния трион се забият в капачката на коляното му. Да получи не бърз, но последен урок по приложна патоанатомия, по темата – ефект на моторния трион върху стави, вени и сухожилия. Неговите собствени.

Този, който избива с отвертка златна коронка от челюстта на възрастна жена, която е удушил, за да обере, заслужава да научи вкуса на метала на същата тази отвертка в един бърз курс по приложна стоматология с отвертка, чук и длето, преди да бъдат набити в малкия му мозък. Този на върха на гръбначния стълб, не „малък мозък“, като определение за видимата празнина между ушите му.

Този, който смята, че да изнасилиш дете в училищна тоалетна е в реда на нещата, съобразно племенните му традиции, заслужава да научи повече за марката „Канго“ приложно. Със задник.

Тези, които убиват зверски със селскостопански сечива, в условията на тълпа, заслужават да научат приложно какво е „ярмомелка“.

Прилоша ли ви? Некоректен политически ли ви идва текстът? Развали ли ви 8-ми март? Звучи ви библейско, като „око за око и зъб за зъб“. Или като препратка към „талионното право“ на кръвно отмъщение?

 М, жалко.

За жертвите на горните изстъпления и нечовешки постъпки няма 8 март. За съсипаните им, покрусени, ограбени, поругани роднини също.

А сега не емоционално. И не-правно и не-политически коректно.

Извършителите на горните деяния заслужават смърт. Дори не като „възмездие“. Като единствена защита и „превенция“ за живота, здравето, честта и имота на още живите и недостигнатите от брадвите, отвертките, кирките, лопатите и моторните триони на „неинтегрираните“.

Заслужават два изстрела в тила. Един „зачотен“ и един „контролен“. На обща стойност около 1.10 лв. При цена на боеприпас  калибър 9X18 около 0.55 лв. С ДДС.   

Гарантирана „превенция“.  

© 2024 Lentata.com | Всички права запазени.