Специален коментар
Дръж знамето високо. Ислямска или българска е държавата в циганската махала в Пазарджик?

Ангел Джамбазки | 30/11/2014

Подкрепи свободното слово

Подкрепете независимата журналистика. Свободата има нужда от съмишленици.

След като почти всички се изказаха по темата бокс, дори тези, които не са и чували какви са правилата на тази игра, след като същите изложиха смайващо дебилните си размисли по темата - могат ли българските деца да пеят на деЦка евровизия, след интригуващия ебола-гейт, където разсъжденията бяха в стил "можем ли да хванем ебола, ако комар-преносител кихне във вентилатора", дойде ред на анализаторските напъни по темата "Що е то радикален ислям и има ли то почва у нас?".

Поводът - операцията на силите за сигурност и прокуратурата в няколко цигански махали в издирване и събиране на годен доказателствен материал за наличието и разпространението на антидемократична идеология. Разбирай - пропаганда за насилствена промяна на държавния строй от парламентарна демокрация в халифат, основан на шериата.

Забелязвам странно съвпадение - с риск да ме обвините в параноя. Повечето от т.нар коментатори, анализатори, блогъри и прочие Интеренет-безделници, които твърдяха, че, ако победи българският боксьор, това ще е рубладжийски заговор и е редно, и справедливо до победи украинецът, защото борбата за демокрация и световен мир го изисква, сега твърдят, че радикален ислям в България няма, че прокуратурата си правела ПР, че всъщност обитателите на циганската махала в Пазарджик са кротки и миролюбиви кравички божии, набедени от ксенофбските и расистки - българска полиция, прокуратура и общество. Може и да е съвпадение. Ама, надали.

Никой от тези т.нар. коментатори, анализатори, разбирачи от всичко, не се замисли за няколко простички неща. На първо място - защо непризнатият за молитвен дом, дори от Главното мюфтийство, „месчи” или „мечит” (това е молитвеният дом, който повечето неграмотници наричат „джамията” в пазарджишката циганска махала) е наречен „Абу Бекир”. Кой е въпросният Абу Бекир.

Като начало вероятно историческата личност е наричал сам себе си Абу Бакр, поне такова трябва да е арабското произношение на името. „Абу Бекир” е турската версия на Абу Бакр, първият праведен халиф, тъст на пророка Мохамед.

Турската версия на името, пак да повторим. Не е без значение.

Кой е Абу Бакр, патрон на незаконния месчит в циганската махала в Пазарджик? Краткото обяснение, нещо като ислямски фаст-фууд за Интернет-герои. Абу Бакр-ас-Сидик (Най-честният) е първият праведен халиф и е смятан за един от най-крайните сунитски политчески и религиозни ръководители. Тъст на Пророка, след смъртта му овладява през 632 година, в голяма степен, политическото и духовното ръководство над мюсюлманите. Абу-Бакр-ас-Садик е познат като фанатичен воин на исляма, човек, който твърдо вярва и аргументира разделението на света (Умма) на Свят(Дом) на исляма, Свят (Дом) на мира и Свят (Дом) на войната.

В първия живеят праведните, разбирай мюсюлманите сунити. Във втория живеят покорените друговерци, които имат три избора: да приемат исляма, да плащат данък, като неправоверни и да умрат. Имотът, жените и децата на последните принадлежат на правоверните. В третия свят се води война. Джихад. И така - до пълната победа на ислямските войни по цялото земно кълбо, и до пълното установяване на средновековната ислямска държава върху цялото земно кълбо. Разбира се, под пълното господство на шериата. Да му мислят тези, на които им се пуши, пие, слуша музика, гледа телевизия, да му мислят момичетата, които не са закрили напълно главите, лицата и косите си. Това в ислямската държава се наказва по един начин. Със смърт. Който не вярва - в мрежата има достатъчно видеа, показващи установяването на шериата на Ислямска държава в Ирак и Сирия.

Абу-Бакр-ас-Садък е синоним и символ на най- крайния и брутален сунитски радикализъм.

Та това е кумирът на пазарджишките цигани-ислямисти. Него са си избрали за патрон на молитвения си дом.

Подложих проповедниците в циганската махала в Пазарджик на една много проста проверка. Предложих им да сложат българското национално знаме някъде. На месчита, в двора, на балкона, на някоя от близките къщи.

Полудяха.

Категорично отказаха.

Защо ли? Защото идеологията на сунитската Ислямска държава е антинационална и наднационална. Мултиетническа. Ислямска държава отрича държавата и държавността. Отрича националното знаме. Признава само зеленато знаме на пророка, знамето, което днес свързваме с ИД и знамето, известно като Меча на исляма. Това недвусмислено и еднозначно заявиха проповедниците в циганската махала в Пазрджик.

Паднаха всички маски и лицемерия. Колко били онеправдани, колко били унижени и оскърбени. Тези хора не признават националното знаме, тоест, българския национален суверенитет върху част от нацоналната територия.

Е сега си отговорете - чия е територията около незаконния месчит в циганската махала в Пазарджик? Територия, на която се отказва поставянето на националното знаме на Република България.

Българска държава или ислямска държва?

 



Други статии от този автор



Коментари